Status
Provenienta
Producator
Mod de ambalare
Utilizare recomandata
Gramaj
Mod de preparare
Compozitie
Mod de ambalare la bax
Tip cafea
Compatibilitate
Tip produs
Material
Numar Capsule
Culoare
Tip
Cafea utilizata
Putere
Numar bucati
Capacitate
Garantie
Tip espressor
Diametru
Numar Monodoze
Volum
Aroma
Cappuccinator
Display
Nr.containere
Nr.mixere
Numar/set
Sortiment
Capacitate boiler
Consum recomandat
Cu rasnita
Pret
Lavazza
Filtre
65.9
-7 RON
58,70 RON
In stoc
94.8
-10 RON
84,45 RON
Stoc limitat
56,40 RON
In stoc furnizor
36,20 RON
In stoc furnizor
36,20 RON
In stoc furnizor
249,67 RON
Indisponibil temporar
25,050 RON
In stoc furnizor
30,70 RON
In stoc furnizor
30,70 RON
In stoc furnizor
37.95
-7 RON
30,60 RON
Indisponibil temporar
73,85 RON
In stoc furnizor
587,60 RON
In stoc furnizor
1264,40 RON
In stoc furnizor
39,55 RON
In stoc furnizor
78,50 RON
Indisponibil temporar
347,93 RON
In stoc
21,66 RON
In stoc
59,32 RON
In stoc furnizor
59,32 RON
In stoc furnizor
68,60 RON
In stoc
98,26 RON
In stoc furnizor
104,97 RON
In stoc furnizor
104,97 RON
In stoc
2163,53 RON
In stoc furnizor

Povestea cafelei Lavazza a inceput in anul 1895, cand Luigi Lavazza a deschis prima prajitorie artizanala in centrul istoric Torino. Compania Lavazza a creat o reteta de succes care a revolutionat cultura cafelei din Italia si din intreaga lume: pasiunea pentru calitate si inovatia constanta, care au devenit trasaturile distinctive ale companiei. Cafeaua Lavazza pe care o servim astazi este rezultatul studierii artei de a amesteca boabele cu diferite origini si caracteristici. Dorinta de a oferi cea mai buna cafea este dovedita prin marea grija acordata fiecarui aspect al lantului de aprovizionare si gratie eforturilor constante in domeniul cercetarii si durabilitatii.
De la intuitia care a marcat succesul timpuriu pana la dezvoltarea solutiilor inovatoare pentru ambalaje, Lavazza a revolutionat cultura cafelei si a modernizat traditiile pentru a anticipa nevoile consumatorilor. Grupul Lavazza are in prezent peste 4.000 de colaboratori in intreaga lume, 9 fabrici de productie in 6 tari si exporta in peste 140 de tari. Principala prioritate este crearea unor experiente unice care depasesc cu mult placerea unui espresso excelent, pastrand in acelasi timp standardele etice si responsabilitatea pentru mediu.