Lavazza

Produs nou
Vanzare la bax (6 buc / set)

152,030RON

In stoc

In stoc

Produs nou
Vanzare la bax (6 buc / set)

106,28RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (12 buc / set)

31,61RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (4 buc / set)

51,79RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (10 buc / set)

15,91RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (20 buc / set)

25,23RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (6 buc / set)

142,60RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (20 buc / set)
Produs recomandat

25,56RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (10 buc / set)

40,36RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (6 buc / set)

104,93RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (6 buc / set)

142,60RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (20 buc / set)

29,60RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (6 buc / set)

129,15RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (6 buc / set)

125,11RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (12 buc / set)

29,59RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (20 buc / set)

10,84RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (6 buc / set)

99,56RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (6 buc / set)

114,35RON

In stoc

In stoc

Produs recomandat

158,23RON

In stoc

In stoc

Vanzare la bax (6 buc / set)

106,28RON

In stoc

In stoc

Logo Lavazza

Povestea cafelei Lavazza a inceput in anul 1895, cand Luigi Lavazza a deschis prima prajitorie artizanala in centrul istoric Torino. Compania Lavazza a creat o reteta de succes care a revolutionat cultura cafelei din Italia si din intreaga lume: pasiunea pentru calitate si inovatia constanta, care au devenit trasaturile distinctive ale companiei. Cafeaua Lavazza pe care o servim astazi este rezultatul studierii artei de a amesteca boabele cu diferite origini si caracteristici. Dorinta de a oferi cea mai buna cafea este dovedita prin marea grija acordata fiecarui aspect al lantului de aprovizionare si gratie eforturilor constante in domeniul cercetarii si durabilitatii.

De la intuitia care a marcat succesul timpuriu pana la dezvoltarea solutiilor inovatoare pentru ambalaje, Lavazza a revolutionat cultura cafelei si a modernizat traditiile pentru a anticipa nevoile consumatorilor. Grupul Lavazza are in prezent peste 4.000 de colaboratori in intreaga lume, 9 fabrici de productie in 6 tari si exporta in peste 140 de tari. Principala prioritate este crearea unor experiente unice care depasesc cu mult placerea unui espresso excelent, pastrand in acelasi timp standardele etice si responsabilitatea pentru mediu.